سوالات و پرسش های متداول شما عزیزان

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید ، از طریق ابزار چت انلاین پشتیبانی انلاین سایت ( ایکون بنفش رنگ پایین صفحه سایت سمت راست ) از تیم پشتیبانی ما به صورت زنده راهنمایی و مشاوره بگیرید یا اینکه با فرم تماس زیر سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
چرا باید به مجموعه پارادایس پی سی اعتماد کنم؟

پاسخ  :

  • تمامی لپ تاپ ها وکیس ها بعدازورودبه فروشگاه از مراحل مختلف تست گذرانده خواهندشد???
  • مرحله اول :  تست کامل سخت افزاری سیستم ازجمله آداپتوربرق. صفحه نمایش ، کیبورد ، رایتر ، لولاه ا، USBها و غیره چک کامل میگردند.
  • مرحله دوم  :  تست کامل نرم افزاری ازجمله نصب ویندوز ، نصب کامل برنامه های کاربردی ، نصب گرافیک وغیره…
  • مرحله سوم :   روشن ماندن لپ تاپ درمدت زمان طولانی برای تست کارایی فن و همچنین کارایی لپ تاپ در شرایط دشوار ( دراین مرحله تست ماندگاری باطری صورت میگیرد )
  • مرحله چهارم :   بعداز انجام کلیه تست های تکمیلی ، پلمپ کردن دستگاه بوسیله برچسب های گارانتی معتبر مجموعه پارادایس پی سی
  • مرحله پنجم : تقدیم کردن پک ویژه هدیه شامل آنتی ویروس اورجینال ۱ ساله ، موس ، پدموس ، USB چراغ مطالعه ، برچسب حروف فارسی ، ژله محافظ کیبورد ، کاوربرزنتی تبلیغاتی فروشگاه به مشتریان عزیزوگرامی?
  • مرحله ششم :  ثبت مشخصات خریدار لپ تاپ درسیستم و همچنین ارائه فاکتور معتبر به همراه مهر و امضا و هولوگرام مجموعه پارادایس پی سی

درخواست مشاوره رایگان

خوشحال میشیم با ما تماس بگیرید . لطفا سوالات ، نظرات ، و هر گونه انتقاد و پیشنهاد های خود رو با ما در میان بگذارید :
لطفاً فیلدهای الزامی را پر کنید.
لطفاً فیلدهای الزامی را پر کنید.
لطفاً فیلدهای الزامی را پر کنید.
لطفاً فیلدهای الزامی را پر کنید.